Saturday, December 12, 2009

sekarang pukul berapa??

video

check out this performance by jay i found while pps hopping~^^

jay is GOOOD!! hahaha

we miss you:'(

-song: Heart Damage by Navi ft Jaebum

Friday, December 11, 2009

shoes

안녕~~
did you watch music bank today? hahaha
mblaq and shinee performed their 2nd title song^^
'Good love' and 'Jojo'
it was good!! joonie is soooo cute!!:D

im currently having an obsession..
i have shoes craving==
i just cant stop buying shoes..

first.
i bought these cuties..
yeppo??! hhahaha
it can be worn folded or not:D cool eh!!
i bought it at studio R for rm124.5~
and the original price was rm249!! 50% off~
i was super duper excited cause it was initially 40% off.
who knows, maybe the cashier thought i got good taste he gave me another 10%..=psee~~~
wahahaha.
but i was planning on getting these at the first place..
it's just so candyish and shinee-ish too:3
*i cant resist colourful stuffff:):)*

but ppl keep asking is i would ever wear it after buying since it's so um.. striking?
and since it's slightly more expensive..
so i had to give it up:(:(

BBUT!!
i have feelings i will get them one day when i wake up realising im sleeping on a bed made of cash:3
wahahaha.

and.
i got these today.

at crocs' xmas warehouse sales~
pppppeople!!
if u plan on going tmr or sunday..
please be early!! like really really early.. 8? 9?
cuz we reached there at 1030..
and we queued for 2hrs!!! exactly 120mins!!

look at the crowd~
this photo cant really describe the kua-zhangness of the crowd..


can u see people lining up behind there??

it wasnt that cheap afterall..
most items are at 30% off only..

i can say that my family is a big fan of crocs..
initially this is the 'collection' we have..
mine is only that pink ballerina flats.

i used to own a pair of beach sandals similar to the one in brown and navy blue.
but it was stolen when i went to hersheng's new year party early this year..:(:(

and to add on to our collection.
we got these==
and now we have 15pairs of crocs in a 6membered family==''

the colour combination is so christmas-ish~ hahaha

apparently i didnt get anything that i really like.
mum bought most of them..
as if they were free==

i only got that pair of wedges so that i can wear to uni:D
so that i can be taller than jc even when im not wearing my sneakers or killer heels*smirk*

i want to go to nichii and kitschen's warehouse sales tmr!!

it's lgt's birthday today!! happy birthday to u small boy:D:D

it's december already:D:D
i hope it ll be a great month.
so.. are you busy preparing for christmas??
i love christmas treessss^^~

till then,

♥♥

Sunday, November 29, 2009

annyong~

*fingers crossed*

buahaha

i didnt forget my google password. nyakhaha.

the last post was lynn's birthday. august?!

and yess im back!! just hope i wont be MIA anytime soon:p

im having my sem break already.

and sem3 is a total disaster. nightmare.

a lot happened though.


and i finally went on a trip after a super long time.

langkawi!! the chocolate heaven!! wahaha.

it was kinda boring but spending time with my girls is always awesome!!


it's so hard to get everyone in the camera cuz jc is the one who holds de cam..



the photos are so pretty when al of us are in there!!! i miss u girls!! aidel pearly too:'(



sunset or sunrise? bingo!! it's sunset.


pretty sceneries are secret to happy smiling faces^^


travelling with 26 person is definitely a must try experience. hahaha


life has been ever so boring after the trip..


luckily, there's still dance practices.


despite the travelling, dancing never wears me up.


we practised for 2 weeks and finally performed last sunday at wangsa walk mall.


honestly, i didnt know what kind of event we are preparing for until 2 days before the day..


it was the official world aids' day..


i would say we didnt do our best but we tried our best.. haha


wish masquerade will continue to expand and shine!!


now that masquerade boss cy is still in china..


we have no dance practices.


and staying at home is seriously making me fat.. grr


i need to get my face off the laptop screen..


spending more than 10hours a day online..


im seriously turning into a netizen..


as many know. im currently a super duper kpop fan.


hahaha. and im trying to learn korean so that i dun have to wait for subbed videos on youtube!!==


korean bf wanted!!


nyahahaha


enjoy the rest of the day!!


i ll come back after my work briefing tmr;)


till then,

♥ ♥

*ppl must be wondering where are all the massive updates and long naggy posts..ㅋㅋㅋㅋ*

Thursday, August 27, 2009

jja-jang!!
happy birthday to the sexiest.cutesst.hottest.thinnest.lightest.fairest.big-eye-est.sharp-nose-est.hair-not-like-helmet-est.got-most-admirers.most desirable.smartest.tallest.
DARLYNN/NIKE GAN BEI LYNN!!
u see. i so damn freaking busy i dun have time to text you a simple birthday msg until i realisse it's too late to msg. so this is a post dedicate to you. =p
happy right? my blog finally revived because of you^^~
16years eh. i didnt know we got such a big gap== hahaha. so may all wishes come true. be healthy and pretty always. electrify more guys always. study hard always. play hard always. eat less always. may you get all the szb yyl k and l and r and cml and a and etc etc etc
HAPPY SWEET 16 lah~
i know you spent it with tch eh~ lalala.
you know i still love you even though we stopped dancing:3
MUACXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!

Sunday, July 26, 2009

im long!!

MIA for a super duper zuper long time?? haha.
cuz it's july!! july is always happening!!
orientation this year last for 2 weeks. which is painful yet exciting to me==
haha. painful cuz it fell on my birthday..
PLUS. extended orientation means extended dance practices!!
but im missing dance practices when everything ended!! hahaha. *confused:D*
apparently, de orientation was extended due to de oh-so-popular swine flu==
dowana elaborate on that.. personally think it's a lame excuse..

i have such a great week i have alot to say but..
i ll try my very best to cut it short though i love long naggy huge tall post:D
1st thing on the list..
dimsum and karaoke with LA babes!!


i forgot when was it but i only remember being super duper sleepy.. haha
i carried my sleep-deprived look everywhere i go for the past few weeks ler=p
anyway it was great meeting up with de uk peeps.
all became so rich la.. they talk in pounds wan.xpxp
after that was senior-junior night!!
short form for senior junior night is SJ night!! *woooooots*
seniors were obviously extraordinarily excited and high..
but i dunno about the junior.. haha
it was supposed to be an event designed for the juniors.
but obviously de seniors had more fun la:D:D

u can see from de picture:D

playing games.
woo!! my long hair:D
giving out beverages.. end up with very lil food left for us in de end:[
juniors!! never doubt our love for you k!!^^
georgen made a video about life in IMU and also as an NDian..
it was awwwwwwwesome!! good job mr. thye:D:D
for me. we portrayed ND life as very relaxing and fun and stress-free.
and yet. from what we observed..
juniors are still stressed==
haha.. PLUS.
i didnt get a single mentee:'[
NONE. each senior is suppose to get 2 mentee.
but me and jaron being de lucky one did not get any.
dunno if i should be sad or happy over it~

next up!!
advance birthday celebration with duckie and SJNDs in mv!!
lunch at pasta zanmai!!! *YUMMMMMY!!*
see that green tea tiramisu on the table??!!!!
it's a must-try!!!! nice dao bao zha!!!! haha
after that. went walking around and to my fav place. FOS==
as usual.. do what i do best..
FITTING ROOMS:D:D

tried on a few pieces.. nice but bo lui.. so came out..

AND!!


5 cuties shouted 'HAPPY BIRTHDAY' to me!!!!
hahaha.. i was shocked!!
was really a surprise la:]:]

im pretty sure i went in for at least 20mins and they waited outside for 20mins!!!! hahaha
love them to the max la^^ *bobo*
when i was inside. i actually saw cheeshan's shoe outside.
so i thought she passed by..
de very sick jessie having a bad cough has to walk far far just to cough and come back so that i wont notice them wating outside!!
hahaha.. cute dao bao zha la:D:D:D
de fitting room i went in~
after that we went to this thing outside FOS..
it used to be a display of the directory.
they somehow removed it so we decided to eat our cake there:]
nice!! highly recommended:D from bread story i think..
after that we took a pic through that THING which happens to be reflective..
some lost shopper passed by maybe wanting to look for directions..
wondering why are we staring at a BLANK directory board==!!
hahahahaha!!

the best part is.....


they made me a beautiful card and got me something i reallllllllllly wanted!!

SUPER JUNIOR SORRY SORRY ALBUM VERSION C~!!!!!

coooooolness!!! B)
just cant stop loving them.. haha
after that we went for harry potter^^
honestly.. i didnt really understand harry potter from the 1st movie till now..
anyhow. de movie wasnt THAT bad.
i would call it.. not bad. haha

well. on my birthday. i basically spent my whole day 730am-1130pm in my 2nd home.. IMU==
it was variety night that day. and we N&D performed for the opening dance:D

please dun stop de music:):)

keep bleeding keep keep bleeding love~
we were supposed to act cool.. but ailing.. smiling all de way^^ kieew-toh!!
and SJND!! saranghamida^*^

de night was great!! it ended late as predicted. with all de performances linng up..
juniors seriously did a GREAT on job on their costume!!
way better den us. probably because the have like 1 whole week.
when we only had like 1 or 2 days?? haha
BECAUSE our combined dance with bpharm was somehow not up to some expectations.
we had to make changes at de VERY VERY LAST minute..
so stayed back to learn up de dance routine.
luckily mum came all de way to fetch me.
otherwise i wont b able to catch de last train:D
basically mum came everyday de whole week to fetch me..
cause it ended late everyday==
and my dad did not see me from monday to thursday=p

day 2 of orientation - station game
totally none of my business
and i finish class at 1245..
but because there's committee dance practice AFTER station game..
which is probably at.. 10?? *totally inconsiderate*
i had to stay back..
de station game starts at 630. i was free from 1245 to 630==
luckily pearly and cheeshan were there with me..
we went pyramid!! haha
and when we were back.
i spent all de time sittin in de atrium wrapping hampers and making seaweeds for deco..==''

day 3 - treasure hunt
because day 4 is finale night.
so all dances must be synchronised de night before..
skipped jazz class*and waste 20bucks* and did de whole waiting process again.
made seaweed. memorise body parts. catch mosquitoes. hide sausage bread.
chat with horng ngiap and watch juniors run everywhere shouting..
'HOOTTTTTTTTT SPPPPPPPPPPOOTTTTTT!!'
haha..

finally~
finale night!!
didnt know what to wear for de combined dance.
cuz there was no particular instruction on that.
they only say they want. casual wear==
and totally regret wearing shorts. i looked like an elephant as i wish==
well. i did some mistakes on stage. *as usual*
hope ppl dun realise:D
overall was great i guess.
but the whole finale night went on till too late.
the caterers have to chase us away..
haha.
during de buffet after de performances.
everyone went high!!
cheering and camwhoring!! haha
it was a very good opportunity to take pictures with anyone you mnage to grab hold.
introducing my partner of the combined dance..

*drumrolls please*

marcus!!

he is the tallest among d guys.. and im shortest among de girls.. i cant even reach his shoulder..
why are we partners? cause im NOT the lightest:D*there's a part where he needs to carry me*
jason!! chujin's partner. i guess if i didnt eat so much during de holiday he ll be my partner== haha
chan chiew ying!! my orientation leader last year!! choreographer of the combined dance!! super pro*thumbs up*
nd108+bp108~!!
love sex magic+if i were a boy+when i grow up~!!
my fellow NDians!!
kaijia, jc, weijie-my bleeding partner, and qi~
with qi and jyedin papa:D:D
with xiaojie and jc~
runner-up for female bbal last year!!
but we are not in de same team this year:'[
with qi's group's winning hamper which was wrapped beautifully by ME:D *bangga*
eling went high=p
with pearpear, junior-gastric, shanmin, shiausiang and yinglu~
i love this pic!! but unfortunately it was spoiled==
with bleeding dai gor horng ngiap^^
with super junior^^v
hahahaha!!
there are more pics. and im not gonna elaborate on them.
im too lazy, i need to sleep early. classat 8am tmr *in fact, class at 8am everyday-.-*
we went shopping for costumes in times sq and lunch at uncle duck^^
fooling arund before entering microbiology lab:D
i love stealing de limelight=p
my group 16 mates for food preparation:):)
we have de most group members among all but has de lowest prductivity..
cuz one of de group member likes to wander around stealing food from other bench..xp
trying to take credit fromde beautiful cake qi, ailing and jyedin baked~
but well. our group's steam cake wasnt dat bad after all. look at everyone rushing over for our cake:D
i feel so good knowing that orientation has come to an end.
but at the same time realise all fun and play cease here..
i feel so 'light' when i said goodbye to shanmin and pearly after anthro practical on friday.
it had been a long time since i can go back home right after class:D
but if i decided to take part in IMU cup...
i will have to stay back every evening again.. so should i join?
sem3 timetale is just so hectic..
DILEMMA!!
hahahahha
i dunno when de next post will be..
i know it's a super long post though i said i tried to cut short..
im sure ppl who read every single word is either vey concern about me..
or is upset cuz i was so busy for the past few weeks i ignored their calls and msg and so they are readiing this to see HOW busy i was=p
lalalla~
till then~
♥ ♥ ♥